چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

باز آمد بوی ماه مدرسه | گزارشی از شور و حال بازگشایی مدارس مشهد

  • کد خبر: ۱۲۷۷۳۷
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
باز آمد بوی ماه مدرسه | گزارشی از شور و حال بازگشایی مدارس مشهد
امسال برای پایه سوم ابتدایی بازگشایی مدارس با شور و حال خاصی همراه است. سومی‌ها در این دو سال شیوع کرونا ازحضور در مدرسه بی بهره بودند چرا که کرونا همزمان با کلاس اولی شدن آن‌ها شد و حالا بعد از دو سال قرار است به صورت حضوری درس بخوانند.

به گزارش شهرآرانیوز، امسال با فروکش کردن شیوع همگانی کرونا بازگشایی مدارس بعد از دو سال تعطیلی و نیمه تعطیلی به حالت عادی خود برگشت. اما امسال برای پایه سوم ابتدایی بازگشایی مدارس متفاوت است سومی‌ها از حس و حال مدرسه در این دو سال بی بهره بودند شیوع کرونا تقریبا همزمان با کلاس اولی شدن آن‌ها شد و حالا بعد از دو سال قرار است به صورت حضوری و پشت نیمکت‌های مدرسه و دور از افضای مجازی و نرم افزار شاد درس بخوانند.

دیگر خبری از نگرانی و تردید والدین برای تعطیل و یا تعطیل نشدن مدارس خبری نیست به نظر خوشحالی بازگشایی مدارس هم برای خانواده‌ها و هم برای دانش آموزان مشهود است. دانش آموزان از اینکه دیگر ملزم به استفاده از نرم افزار شاد و ماندن در خانه نیستند خوشحالند و اینکه دوباره به فضای دوستانه کلاس‌ها برگشتند خوشحالند.

اما قصه سرویس مدرسه و شهریه به خصوص مدارس غیر انتفاعی همچنان پا برجاست والدین از عدم هماهنگی برای سرویس مدارس و اینکه تا هفته آخر همچنان هماهنگی برای سرویس مدارس نامشخص بود اعتراض داشتند حال بماند که ترافیک در کوچه و پس کوچه‌های مدارس با حضور والدین در مدرسه‌ها همچنان به قوت خود باقی است، اما شور و حالی خوبی را در روز اول بازگشایی مدارس به همراه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس اعلام معاونت آموزشی ابتدایی اداره کل آموزشو پرورش خراسان رضوی در سال تحصیلی گذشته شمار دانش آموزان مقطع ابتدایی استان ۸۱۹ هزار و ۷۶۴ ثبت شده بود که از این تعداد ۴۲۱ هزار و ۱۶۹ نفر پسر و ۳۹۸ هزار و ۵۹۵ دختر بودند.
امسال حدود ۹۷۰ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی اول و دوم در استان داریم که همین امر موجب ایجاد چالش فضای آموزشی شده است.

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->